vineri, 25 aprilie 2014

Dragoste pe hartie

Exact! Pe vremea cand aveam douaj de ani, nu era feisbuc, internet.. Nici macar telefoane mobile si sms-uri. Pe la 21 le-am descoperit si era lux sa ai un alcatel one touch easy si sa poti trimite mesaj! Pe atunci mi se parea ceva mega tare lucrul asta...sa scrii pe un telefon...
Pe la douaj' de ani, mai precis prin 2000 cantam. Eram broneta, bronzata, supla si fitzoasa. Cantam in crasme, restaurante, baluri si scandaluri.. vorba cantecului.... Si aveam admiratori. Unii mai cu tupeu, altii mai timizi, altii declarati, altii mai secreti...

 Azi am fost la mama acasa. Probabil penultima oara in casa in care am crescut, sub numele de Bacalu... Si mi-a pus mama in brate o cutie mare, in care mi-am pus toata viata mea de adolescenta. Si am inceput sa scot, sa caut, sa rasfoiesc, sa rad cu lacrimi, si mai mai sa plang... si am gasit multe! Jurnalele mele din 97 in 2003, in care am scris zilnic ce faceam, ce mancam,ce gandeam sau visam cu ochii deschisi, cand faceam dragoste, cum faceam dragoste, cu cine.... carnetele de note, oracolele....scrisorile de dragoste....   E clar!! Sunt dusa!!!


In cele ce urmeaza, o sa va redau cateva scrisori de dragoste primite de la un admirator anonim.. A fost mult prea timid sa imi declare dragostea sa fizic..Doar liric.
 Pe atunci erau doar niste foi scrise  fara importanta pentru mine! Cat de mult ma bucur ca le-am pastrat!!! Evident, o sa va rog sa le cititi cu umor .....
Sa inceapa asadar povestea de dragoste!

 1.
  "Corina as dori sa-mi spui ceva, ca simt ca inebunesc. Cand te voi privi, fa-mi un semn, Da sau Nu".

Te-au auzit cantand,
am intrat si te-am privit
m-ai fermecat cu vocea ta
si as dori sa-ti spun ceva
Nu te cunosc de mult timp,
dar chipul tau m-a inebunit
          Lasa-ma sa te privesc,
          si-ti vei da seama ca te iubesc
           Stiu, e prea devreme sa spun acest cuvant
           Dar crede-ma, m-ai inebunit
Esti frumoasa si finuta
Te iubesc fata draguta
Nu-s prea lovelar, dar totusi e in zadar
Sa sper ca intr-o zi,
Sarutul tau il voi primi.
        In fiecare zi la tine ma gandesc
        Vorbesc singur Corina
         Te iubesc
         Nu pot sa uit de tine
         Nu stiu ce e cu mine
         As vrea sa fii cu mine.


2.

De ce iti bati joc de mine
Caci eu te iubesc pe tine
Din clipa -n care te-am privit
De tine m-am indragostit

Iti place sa ma chinuiesti
Si inima tu sa-mi ranesti
Stiu ca ma placi dar nu indraznesti
Pe minte tu sa ma privesti

De ce nu vrei sa imi vorbesti
Deloc nu pot sa te-nteleg
Te rog frumos sa-mi spui ceva
Ca nu voi mai rezista

Astept mereu sa ma privesti
La minte tu sa te gandesti
Sa imi zambesti asa finut
Si sa imi spui ca sunt dragut

 3.

Afara-i frig si e-norat
Si toata lumea s-a culcat
Numai eu stau si ma gandesc
La fata pe care o iubesc

Sufar si imi este greu
Vreau sa te vad mereu
Caci nu mai pot trai
Fara tine n-as mai fi

Iar cand eu am adormit
Am visat ca ai venit
Si incet m-ai sarutat
Dar era adevarat

Sufar si imi este greu
Vreau sa te vad mereu
Caci nu mai pot trai
Fara tine n-as mai fi

Iar cand noi ne-am despartit
M-ai privit si mi-ai zambit
Tu mi-ai spus sa mai raman
Eu ti-am zis c-am sa mai vin.

 Si o ultima scrisoare....

 de ce erai suparata aseara, dar cred ca nu
Pentru tine, frumoaso
 .......
Ma voi gandi mereu la tine
Te rog sa ai grija de tine
Imi va fi greu ca sa te uit
Caci te aud mereu cantand.


Un alt poem, un alt autor.. ceva mai priceput. Mai tarziu...


Si pentru ca nu pot tine doar pentru mine, voi reveni si cu fragmente din viata mea de adolescenta, desprinse parca dintr-un film. Direct din jurnal!





4 comentarii:

  1. Cool!!! Am remarcat și expresia : "nu-s prea lovelar". Oare vroia să spună ca nu prea are bani sau ca nu prea se pricepe la "love" things? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine ca le-ai pastrat (sau re-gasit)!
    BaEtzii talentati si sensibili:))
    Si frumosi ca te-au iubit!
    Ar trebui sa-i cauti (pe rand);)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai greu cu cautatul.. acum ca mi-s femeie serioasa si maritata :)))) Unde mai pui ca baiatul de sus chiar era anonim.. nu am stiut niciodata cine este. Trimitea biletelele pe ospatarite. :))))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...