joi, 14 august 2014

Si din nou, de la capat.



Niciodata nu am stat sa dau crezare zodiacului, dar trebuie sa recunosc - mama m-a nascut in cea mai nastrusnica zodie dintre toate: varsator. Pentru ca varsatorul nu sta pe loc, nu se opreste niciodata din a explora si a invata lucruri noi, indiferent de cine si de ce este in jurul sau. In urma cu 4 ani, descopeream lumea fantastica a veganismului, cu toate preparatele sale fara foc si eram fascinata de fiecare ingredient in parte. Am invatat singura sa prepar mancaruri delicioase, aspectuoase si sanatoase si am impartasit virtual si nu numai, fiecare lucru nou invatat. In urma cu o luna, in timp ce eram in vacanta in Turcia, m-a traznit o idee: sa invat sa fac tatuaje. Da, ati citit bine. Daca de aproximativ 3 ani le tot adun pe mine, m-am decis sa le ofer la randul meu si altora, invatand sa "pictez" in piele. Ii drept ca de mica am avut o farama de talent si la desen, dar ai mei parinti au decis ca muzica este mai potrivita pentru mine si au ales pianul... dar arta vizuala mi-a ramas in suflet de atunci. Iata asadar cum la 34 de ani o iau de la capat, pasind cu dorinta si pasiune pe un nou taram al artelor: tatuajele. Tare mi-ar place sa imbin veganismul cu arta tatuajelor dar, sunt sigura ca de as folosi suc de sfecla rosie in locul pigmentului rosu, organismul l-ar absorbi intr-o clipita iar tatuajul ar ajunge in stomac, si nu pe piele, la vedere. Nici nu va puteti imagina cata bucurie pe mine cand salonul de tatuaje m-a acceptat ca si ucenica, cand am inceput sa desenez din nou, cand am tatuat prima data pe un gref. Imi doresc sa am rabdare, sa invat bine si sa va mai spun "din culise" una alta despre tatuaje, despre saloanele de profil si oamenii ce vin sa se tatueze. Daca pana acum contactul meu cu lumea reala se facea in mare parte prin intermediul internetului, acum lucrurile stau altfel: cunosc oameni noi si aud povesti in fiecare zi!
Unde ma gasiti? Pe str Republicii, nr 13, la salonul de tattoo si piercing Kronstadt Ink 
Si cateva desene de-ale mele, mai vechi si mai noi.



2 comentarii:

  1. Buna, Corina!
    Te citesc de prin februarie si ma fascineaza fiecare postare a ta!
    Ma bucur foarte mult ca reusesti sa o iei de la capat! Felicitari!
    Duminica trecuta mi-am luat inima in dinti si am pregatit prima reteta raw-vegana: biscuitii tai cu hrisca si alune.
    Mi-au placut foarte mult! I-am copt la soare :)) in fata geamumui, i-am ornat cu fructe si seminte si apoi i-am bagat in frigider:))
    Au fost yummy si asa!
    Felicitari pentru activitatile tale, blogul e o incantare pentru mine!
    Te imbratisez, cu drag
    Andreea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Andreea! Multumesc tare mult pentru aprecieri! Te felicit si eu pentru prima reteta raw vegan si iti doresc sa prepari cat mai multe. Sunt foarte bune si muuult mai sanatoase decat cele din comert.
      Te imbratisez si eu cu drag si te mai astept pe la mine :P

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...