miercuri, 26 noiembrie 2014

Mirodenya


 Cu siguranta ca sunt o multitudine de magazine online si nu numai, cu toate felurile de condimente. Despre cel ce o sa va povestesc in continuare  se numeste Mirodenya Shop, este aflat in centrul orasului Brasov si intamplator am intrat sa arunc un ochi la produsele expuse. O doamna foarte amabila si draguta mi-a aratat de toate, m-a intrebat daca mai doresc si alte produse ce nu sunt in magazin, sa le treaca pe o hartiuta si sa le aduca. Nu am pus ochii pe niciun condiment dar am vazut niste recipiente de metal, cu capac transparent si cu magnet prins de capatul de jos. Adica bune de pus pe o tija de metal, frigider, sau pe suportul pe care erau oricum asezate. De vis..  Mi-am cumparat un set si la plecare, doamna draguta mi-a oferit cadou 10 gr de boia afumata. I-am multumit si am plecat cu zambetul pana la urechi.

 Sunt multe condimentele de care nu am auzit si pe care nu am apucat sa le folosesc. Cum mazeer ne-a crescut cu mancare simpla, nu ma dau pe spate dupa curcuma, sumac sau coriandru. Dar acum, ca incep sa le cunosc si sa le introduc incet in viata mea, povestea se schimba.

 Bun.. sa va spun putin despre acest magazin cu mirodenii. L-am cunoscut pe proprietar prin intermediul fratelui meu. Si am demarat o intalnire,  sa vorbim despre magazin: ce parere am, daca satisface dorintele mele si nu numai... Mi-a placut de Bogdan ( asa il cheama) pentru ca isi doreste sa faca lucruri minunate pentru oameni; sa le aduca produse de cea mai buna calitate la cele mai bune preturi.
 

Preturile produselor de pe site sunt foarte prietenoase. Acestea sunt de buna calitate si va garantez ca merita sa le incercati. Pentru a le vedea, puteti trage o fuga la magazin si sa le priviti mai de aproape, sa le mirositi, sa cereti detalii. Cumparati o cantitate mica pentru a le si incerca in preparate. Mai apoi, le puteti comanda de pe site,  sau puteti reveni oricand in magazin. Acesta este un avantaj enorm - ca le putem cumpara in cantitati mici si testa. Marfa expusa in magazin este aceiasi cu cea pe care o puteti achizitiona online, chiar de pretul este mai mic.

Nu gasiti link-ul la site? Atunci un click hotarat aici va rog: http://www.mirodenya.ro/shop/
Ce gasim aici? Ei bine avem asa:
condimente naturale
ierburi aromate
legume deshidratate
specialitati vegetale
seminte
fructe deshidratate si confiate
nuci si alune  - pret foarte bun la caju, migdale si la restul!
sare
ceaiuri
and many more......


Si pentru toate aceste informatii doresc rasplata: sa imi adunati zambetele celor dragi pe care i-ati invitat la masa si le-ati pregatit ceva bun si condimentat! Atata vreau!
Magazinul se afla pe Bdul 15 noiembrie, nr 3 - treceti de Teatrul Dramatic, traversati str Vlad Tepes si mai faceti cativa pasi! Si ati ajuns in lumea mirodeniilor!


PS: Ati vazul filmul acela cu fata ce ajuta oamenii cu ajutorul condimentelor?  Mistress of Spices ii spune! Pana se downloadeaza filmul, repede o comanda online pe site!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...