miercuri, 18 august 2010

Cri cri cri, toamna gri.

Episodul 3. Oct-nov-dec.

Desi sunt trei luni din viata mea, prea multe nu sunt de povestit. Am inceput sa merg mai des la sala, si sa fiu mai constincioasa. Nu mai mergeam la sala doar visand sa arat bine si sa ma stiu plecata de acasa, ci mergeam si munceam cat puteam de mult.Cum lucram? La sfatul celui care imi facea impachetarile, lucram cu greutati mici, cat mai multe aparate fara sa tin cont la ce grupa de muschi lucrez. Trebuia teoretic sa transpir cat mai mult. Un fel de aerobic in sala de fitness. Nu stiu cat de bine si sanatos este acest program. Dar fiind greutati mici, accidente erau putine sanse sa se intample. Pe de alta parte, mi-a prins bine ca m-am familiarizat cu aparatele si mi-am facut o "incalzire" pentru antrenamentele intense ce urmau sa vina in viitor. Toate la timpul lor nu?
Intre timp am rarit impachetarile. Mancarea.. eram in faza de experimentare. Pe atunci nu prea stiam de raw vegan. Stiam de vegani, dar nu ma imaginam sa pot trai fara oua, lapte si branzica. Cand mergeam la parinti sau la socri la masa, mi se pregatea peste in loc de alt fel de carne.Era super ok.
In aceasta perioada, am inceput sa nu mai mananc dupa ora 18. Imi era greu, dar un instructor de fitness mi-a zis ca trebuie sa imi iau adio de la mancare seara daca vreau sa dau jos. Si asta definitiv, nu doar pentru o perioada scurta de timp. Cand imi era totusi prea foame si stomacul durea tare, mancam un fruct, sau imi faceam un ceai cu miere si senzatia disparea. Apoi somn de voie.
In aceasta perioada de timp nu am incercat diete standard de pe net sau din reviste. Mancam de toate, dar nu mai mancam seara dupa 18. Si am slabit cam 1 kilogram pe luna. De sarbatori eram mandra de cele 69 de kilograme ale mele! Incepeam sa am forme frumoase si bine definite!
Si musai sa va spun ceva funny! In noaptea de rev, am urcat pe un deal (dealul melcilor) si am privit focurile de artificii din brasov. A fost frumos. Si a fost si mai frumos ca la intoarcere catre masina am avut un mare noroc. Sa calc in ceva. Avea sa fie un an bun in care dorintele mi se vor implini! Si asa a fost!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...