luni, 8 noiembrie 2010

Jurnal Culinar - 8.nov.

"Orez" cu sos de rosii si crackersi de in

Astazi dupa ce am facut ochisori, am baut un pahar mare cu apa. Apoi mi-am pregatit un smoothie de luat la sala ( frunze de ridichi+2 banane+ faina proteica de canepa). Apoi a urmat nelipsita spirulina cu chlorella si sucul de la jumatate de lamaie.. Tot la blender mi-am pregatit o bautura delicioasa din cacao, miere, gurana si maca. Cat timp m-am aranjat am baut si licoarea minunata. Am devenit mintenas frumoasa si energizata! :))
La intoarcere de la sala am mancat crackersi de in. Pana mi-am calmat senzatia de foame.
Si pe la amiaza mi-am preparat ceea ce se vede in poza. Avem asa:
- "Orez" din telina ( telina data la robot plus un pic de praz, suc de lamaie si un pic de sare)
- crackersi de in cu legume
- "Salsa" sos ( 3 rosii + telina apio+brocoli+praz+lamaie+piper+sare) - totul blenduit
- buchetele brocoli
- felii de praz. ( prazul a fost invitatul special)

Totul a fost creat pe loc, in functie de ingredientele existente in casa! A fost delicios!

* orezul nu se poate manca crud (raw), asa ca folosim legume albe, care prin maruntire arata ca orezul.
Se poate folosi: conopida, pastarnac, telina. Evident ca nu are gust ca orezul gatit, dar este foarte bun si il recomand. Puteti incerca si reteta de aici .

ps. voi incerca sa postez descoperirile mele culinare pe blog, in limita timpului disponibil. Poate va fac pofta si incercati si voi! Asta mi-ar fi cea mai frumoasa rasplata!

2 comentarii:

  1. Am gasit la Spar fulgi de orez bio, banuiesc ca sunt si in magazinele naturiste. S-ar putea manca muiat in apa, intr-o dieta vegana ma gandesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga anonim, orezul este vegetarian, fara indoiala, si ar merge bine intr-o dieta vegana. In dieta crudivora insa, nu merge decat daca este incoltit. Fulgi ma indoiesc ca ar fi cruzi. Sunt fierti si apoi facuti asa.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...