luni, 16 mai 2011

Budincachia

Spre rusinica mea, punguta mititica cu seminte chia a sezut in dulap o buna bucata de vreme. Nu am avut inspiratie si/sau ocazie pentru a transforma semintele acestea mirifice intr-o budinca delicioasa. Este simplissimo si acum apelez la chia ori de cate ori imi este foame, sunt grabita si as manca si ceva bun in acelasi timp.
Reteta de fata este foarte simpla de facut. Aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:
250 ml lapte (migdale, nuci, cocos)
4 linguri seminte chia
1 mar taiat cubulete/para/portocale/banane/capsuni
2 linguri de stafide
2 linguri de goji
1 lingura miere (optional)

Preparare:
Intr-un castron punem laptele peste care asezam semintele chia. Apoi punem goji si stafide si lasam deoparte cat 15-20 minute. In acest timp semintele isi vor mari volumul si vor deveni delicioase, amuzante, gelatinoase si alunecoase. Nu au gust prin natura lor, asa ca adopta perfect gustul laptelui. Iar eu iubesc laptele de cocos ( cumpar de la naturisti un lapte "praf" instant de cocos care nu este raw, poate nici organic, avand cativa conservanti - dar beau ocazional eventual pana cand voi putea cumpara nuci de cocos tinere de la supermarketuri)
Inainte sa servim putem pune fructele proaspete taiate cubulete.
Si tzac pac.. gata budinca..

4 comentarii:

  1. Ioi,ce m-am bucurat sa vad o postare noua, caci tare a fost trist blogul fara tine :)! Budinca asta am facut-o si eu, dar in loc de fructe am pus hrisca hidratata peste noapte, cu lapte de migdale si goji si chia. Bestial,doar ca ar fi trebuit si un pic de scortisoara si miere sau agave sau stafide pentru dulceata... Yumm Yumm. :)
    Sinziana

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicioasa! Eu am facut-o cu capsuni, merisoare si stafide, cu lapte de migdale si am pus si doua linguri de fulgi de cocos si fara miere, adica doar cu ce am avut prin casa. Si a fost foarte buna. Tare imi place cum plutesc semintele de chia inconjurate de gelatina!
    Multumesc pentru masa, ca fu buna si gustoasa!
    Cu drag,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa.... semintele de chia sunt fascinante. Ma amuza cand incerc sa musc din una si pe langa faptul ca e mititica, mai e si a naibii de alunecoasa :)))
    Sanziana, iti multumesc pentru cuvintele frumoase! Ma bucur sa te stiu aproape!
    Luciana, sa iti fie de bine draga mea!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...