sâmbătă, 21 iulie 2012

Provocare + o poveste

Sunt foarte energizata, desi in urma cu cateva ore eram intr-o stare combinata de oboseala, epuizare, dar totodata de incantare, fericire, admiratie, ambitie...  Si va scriu de bucurie! Va provoc sa aveti un stil de viata sanatos combinat cu miscare! Va provoc sa lasati toate grijile la o parte si sa va bucurati de aer, de soare, de padure... Oricat de greu va este in viata, sau pur si simplu aveti o zi rea la birou, va provoc sa lasati toate grijile la o parte si sa fiti fericiti!  Be happy! Si actionati! Pentru mine este chiar atat de simplu!
  Am cateva lucruri si eu de pus la punct, dar sunt calma si stiu ca le voi rezolva. Nu tot in viata mea este perfect si roz, dar ma straduiesc sa devina asa!
  Cred ca o vreme o sa va tot "bat" la cap cu sportul si importanta lui in viata noastra! Nu am ce sa va fac.. nu scapati de gura mea..  Parinti, incurajati-va copii sa practice sport. Ii va invata sa fie disciplinati, corecti, politicosi... Ii va ajuta sa isi dezvolte un corp suplu, rezistent si sanatos. Nu ii lasati prada alimentatie fast-food. Explicati-le frumos ca nu e sanatos sa consumi astfel de produse. Si mai ales, dati-le un exemplu bun de urmat.Puterea exemplului propriu!


Abdomene cu ajutorul rotitei - doareeeee.. dar si place!

Sarituri cu coarda. Scuzati cucofonia   :P

Aici am terminat abdomenele.. m-am intins pe spate si apoi m-am ridicat in pod, ultima data ridicandu-ma asa in clasa a VI-a. Tare.. sau ce? :))))

Utza... by George. Asa se da in leagan da?


Exercitii grele ( altfel nu le pot denumi) pentru mai multe grupe de muschi. Na.. ce usor m-am scos cu explicatiile!

Revenind la sport... Astazi, la Functional Training, am decis sa iesim din sala si sa urcam in alergare pe munte. Gandul m-a ingrozit din prima clipa, deoarece de cand ma stiu, alerg de alergare :))))) Orice as face, doar sa nu ma pui sa alerg. Era evident ca o data si-o data, trebuia sa scap de aceasta "temere". Si am acceptat/imbratisat provocarea. La ora 9 dimineata eram pe pista de alergare de la liceul sportiv. Am facut putina incalzire si apoi am alergat 2 ture de pista! 2 TURE DE PISTA!!!!!!! Eu.... Corina.... nu am alergat niciodata atat de mult in aer liber!!!! Dar azi am reusit.. Nu am murit, nu am lesinat, nu am ramas fara aer sau fara picioare! Uimitor! M-am simtit libera si mandra de mine. Si apoi am inceput sa alergam la deal, catre Tampa. Nu... acuma nu va imaginati ca am alergat intr-un suflet pana sus! Am alergat.. am mers la pas alert... am mai stat cate 2 secunde sa beu niste energizat facut de manuta mea..  V-am mai spus ca sunt mandra de mine? Daaaa.... M-am energizat la maxim, am simtit padurea.. am respirat-o.. Am intalnit cateva pasari dragute, un catel, alti oameni ce alergau... O fo minunat!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...