joi, 8 septembrie 2011

Potluck 11 sept


Stiu ca este scurt timpul si ca ar fi fost bine sa anunt mai din timp.. dar asa am vorbit azi cu Ramona Chivereanu si ne-am hotarat. Vrem potluck duminica, la iarba verde. Sunteti asteptati cu totii, cu mic si mare sa ne intalnim, sa radem si sa gustam preparate delicioase.
Sa nu ne trezim ca nu avem ce ne trebuie va rog sa aduceti urmatoarele:
- 1 paturica pe care sa stati
- 2 farfurioare din care sa mancati ( una pt fel principal si una pentru desert)
- 1 furculita
- 1 cutit
- 1 lingurita
- servetele
- pahar de unica folosinta.

De baut sa fie apa plata. Va aduceti fiecare cat credeti ca aveti nevoie. Iar de mancare, faceti o portie zdravana, cam pentru 5 - 6 persoane. Cu cat vom fi mai multi, cu atat mai distractiv va fi.

Eu o sa fiu acolo si o sa va astept cu mult drag. Unde o sa fiu? Ei bine, m-am gandit la platoul verde din spatele scolii nr 4, din Racadau, pe str. Jepilor. Mi-ar fi placut sa mergem intr-un parc, dar se pare ca in brasov nu exista locuri amenajate pentru asa ceva, si nu vreau sa ne trezim cu vreo amenda de la vreun gardian, ca am calcat iarba. Sunt sigura ca ma veti recunoaste. Culoarea parului va fi de real ajutor :))))
Si ca sa nu ne trezim cu noaptea in cap, va asteptam acolo la ora 14. Stam cat ne face placere si apoi cu burtica plina si veselie in suflet, purcedem acasa.

De mai doriti si alte informatii, va stau la dispozitie pe bacalu.corina@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...