luni, 17 decembrie 2012

Paella Raw Vegan



Vamos a Empesar! Que ora es?....
 Me encantaria comer una paella!
 Maria.. porche? Fernando... grande.. Tu.. pochito. Asta la vista Baby!

Si cam aici se termina vocabularul meu in spaniola. Ii drept ca daca ma strofoc putin imi mai aduc aminte unele altele din conversatiile siropoase din diversele telenovele pe care le-am urmarit cu ceva timp in urma.
   Am hotarat la restaurant sa facem o searata spaniola. Cu paella. Si am zis sa fie Paella para todos gusturile! Alora, am facut si paella raw vegan. Cómo fue? Fantastico as spune! 
 Sa incepem! 

Los ingredientos:
250 gr pastarnac
10 gr ceapa alba
200 gr ciuperci
50 gr ardei gras rosu
20 gr rosii deshidratate in ulei ( sau din cele uscate puse in apa la hidratat)
5 gr patrunjel
2 linguri ulei de masline
1 lingura sos de soia
1 lingura suc de lamaie
25 gr porumb (optional)
sare dupa gust
1/2  lingurita de turmeric/sofran/curcuma - pt culoare

Preparationes:
Se curata pastarnacul de coaja, apoi se pune in robot impreuna cu ceapa si se marunteste cu functia de pulse pana cand arata ca un orez.  Se adauga apoi patrunjelul tocat marunt, putin sare, jumatate lingura de ulei si tumericul/sofran/curcuma. Se mai mixeaza la viteza mica pana cand condimentele sunt bine amestecate. 
  Ciupercile si ardeiul gras se spala, se curata daca este cazul. Daca avem ciuperci mici le putem pune intregi la marinat cu ulei, sos de soia si suc de lamaie. Daca sunt mai mari, le putem taia in 4. Tot in acelasi castron punem si ardeiul gras taiat mai maruntel. Le lasam sa se hodine cam o ora, dupa care le bagam repede la caldurica, in deshidrator circa o ora si ceva. 
  Inainte de servire, punem un pat de orez din pastarnac, peste care asezam ciupercile si ardeiul deshidratate, rosiile deshidratate taiate maruntel, porumbul si cateva firicele de patrunjel. 
   

  Dupa ce mancam, sedem vreo 20 de minute si apoi dansam un flamenco. Sau un pic de zarzuelle ( care este un dans special spaniol). Vamos a empesar!



5 comentarii:

  1. Vă mulţumesc!
    This is a nice Spanish recipe, modified with very good judgement by you. While I don't like the soy sauce.
    ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Honorio. You can omit the soy sause and add a little bit himalayan salt, olive and lemon juice. It will be delicious!

      Ștergere
  2. Am cautat blogul cu restaurantul...l-ai scos?? Vroiam sa recomand la cineva, mai poti sa imi spui adresa restaurantului?
    Mersi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a mutat la www.restaurantsimplicity.blogspot.ro. Multumesc si eu pentru recomandare!
      Te imbratisez!

      Ștergere
  3. Am dat peste blogul asta intamplator, din curiozitate. Recunosc ca este interesant stilul asta raw,desi nu il aplic in totalitate ma bucur de cateva retete ocazional. Nu vreau sa supar pe nimeni, dar... cuvintele alea in spaniola , cam "zgarie" pe urechi. Si nu ca as avea ceva impotriva, din contra, dar daca tot scriem in alta limba, macar sa scriem corect. Cel putin eu asa vad lucrurile. O zi buna .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...