miercuri, 9 octombrie 2013

Autumn Raw Academy - impresii

 
Am fo' la Cluj... Am mers cu trenul. Si trenul mere incet catre Cluj..
Am citit o jumatate de carte asezata pe trei scaune, in cele mai dubioase pozitii. Oameni faini in tren, inclusiv nasa, fata faina de la Baia Mare. Mi-am dat seama ca ma apropii de cluj cand, privind pe geam, vazui o turma de oi ce sedeau calm pe un deal domol. Mi-am zis.. no, sezi bland ca vine Clujul...
In gara la Cluj am suit intr-un taxi. Am zis ca o fi departe centrul si sa nu ma incurc cu alte mijloace de transport. Taximetristul, om fain si el. Am plecat, a virat la stanga, a mers inainte o tzara.. a facut la dreapta si gata: am ajuns la Samsara! Tulai.. ce repede am ajuns.. oare chiar sunt in Cluj? :)) Mai apoi am aflat ca la Cluj, totul ii aproape.. Nu ii graba asadar...
  Am ajuns la restaurant, am salutat oamenii si apoi am mers la cazare. Am stat la o pensiune la care nu prea va recomand sa stati. Paris ii spune. Eu cred ca pensiunea asta are peretii din carton. Toooot se aude..
Vineri m-am apucat de samsarit. Adica de trebaluit in bucatarie. M-am facut cat am putut de comoda la oameni in bucatarie, m-am imprietenit mintenas cu colegii de breasla si incet incet am terminat treaba propusa pentru ziua de vineri.
 Sambata a fost evenimentul. Desi totul era pregatit, am avut niste emotii la inceput de nu imi venea a crede. Olivia prezenta deja partea de nutritie si alte minunatii, iar eu stateam la bar, cu paharul de ceai in mainile mele tremurande si cu ditamai fluturoiul in stomac. De parca intram la examen. Ioi...
  O fo' greu cateva minute la inceput. Apoi m-am relaxat total si am inceput sa fiu EU: vrednica, harnica si soada cu cei de fata. ( shoada inseamna glumeata pentru cei ce nu stiu). Le-am vorbit precum unor prieteni buni si am incercat sa le explic cat mai simplu cu putinta cum se face cel mai complicat fel de mancare in hrana vie: desertul. Asta la inceput. Si daca au inteles asta, restul cu siguranta a fost floare la ureche.
  Am alternat demonstratia culinara cu momente de teorie si nutritie. Si feedback-ul a fost grozav. Am fost numai cu zambetul pe buze, am imbratisat oameni si am plecat de acolo cu o gramada de energie pozitiva!
Gata cu vorba, va las in compania catorva poze.

 Mai la inceput, cu Olivia. Asteptam cu emotii sa intru la demonstratie.
 Prezentam produsele.
Dupa demo cu tort, s-a servit tortul. De nu stiati, e mult mai sanatos sa mancam desertul prima data. 
  Din nou Olivia. Despre superalimente
Preparam branzica de migdale.
 Yummy.....
Si felul principal:
Locatia a fost minunata. Restaurantul Samsara se afla prin centrul Clujului, pe str. Stefan Ludwig Roth, nr 5. Ii foarte simplu de gasit. Are in meniu produse ovo lacto vegetariene, vegane si raw vegane. Adica de toate pentru toti. Bucatarii is tare veseli, ospatarii sunt si ei la fel iar proprietarul ii numai un zambet. Sa va asteptati asadar sa plecati de acolo cu stomacul plin si o doza maxima de energie pozitiva. 
 Vremea a fost minunata...
Si oamenii veseli!

Si un articol taaare fain scris de o persoana ce a participat la eveniment. Il puteti citi AICI

V-am tzucat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...