marți, 11 februarie 2014

Regatul Florilor



Cand descoperi aceasta licoare, te transformi complet! Pentru ca ochii se umezesc de bucurie, sufletul iti zburda ca un copil iar simturile se invaluiesc in mii de miresme ce numai pe un camp plin cu flori salbatice le poti intalni! Imagineaza-ti ca bei un deal cu mii de floricele care de care mai colorate, vizitate de albine zumzaitoare si cantate de ciripitul pasarilor.  Imagineaza-ti ca bei un munte cu flori tzantzose, vizitate de caprioare si cerbi, de veverite si vulpite. Imagineaza-ti o campie intinsa, cu flori de mac ce danseaza in bataia vantului.... Un camp bogat de floarea soarelui atat de galbena incat la soare te poti uita, dar la ele ba... Ai reusit? Da? Ei bine.. asta simti cand bei acest suc.. Si nu exagerez cu absolut nimic! Nu credeam sa existe ceva mai bun pe pamant, dar se pare ca exista! Daca stam sa ne gandim, felul in care se produce ingredientul principal este in sinea lui o minune! Vine primavara, natura se trezeste la viata, totul devine verde. Si mai apoi explodeaza in mii de culori si mirosuri. Totul  infloreste! Cu harnicie si multa rabdare ( doar de asta e albina) mica insecta incepe sa cutreiere in lung si lat si culege din fiecare floricica polen, pe care il depune pe picioruse, il duce in stup, apoi prepara aceste gramajoare, respectiv bobite de polen! Ia uitati numai ce fatzuca are:


Din nou este vorba de polen crud. Total diferit ce polenul uscat ce il cumparam pana acum din piata, de la apicultori. Incomparabil! Din nou va invit sa cititi despre polen aici si apoi sa mergeti sa cumparati polen crud si sa va faceti aceasta bautura fantastica. Este foarte... dar foarte usor de preparat! Fiti pe faza!

Ingrediente:
1 jumatate de lamaie facuta suc
2 linguri de miere ( daca va place mai dulce)
2 lingurite rase de polen crud

Preparare:
Se poate face si cu si fara blender. Daca nu aveti, procedati in felul urmator: stoarceti lamaia cu ajutorul unei furculite, sau a unui storcator manual de citrice ( din acela din plastic foarte ieftin si usor de gasit oriunde), apoi adaugati miere si polen. Si lasati asa vreo 15 minute. Polenul se dizolva in sucul de lamaie foarte bine. Dupa care amestecati cu o lingura pentru a omogeniza bine si adaugati apa.
In varianta cu blender, asezati sucul de lamaie, mierea si polenul in blender cu apa, vrum vrum si gata!
 Culoarea este atat de vie incat nu mi-a venit a crede! Parca bei soare la pahar!


Vreau sa mai mentionez un lucru super super dragut! Azi m-am trezit de dimineata cu ideea de a scrie aici reteta cu bautura "regatul florilor". Am facut poze, m-am invartit prin bucatarie, apoi am intrat pe net si am descoperit un lucru care m-a fascinat si m-a amuzat in acelasi timp: din toate retetele posibile din lumea asta, aceasta licoare a ales sa apara in aceeasi zi, la doua persoane diferite, care se cunosc bine si se indragesc: eu si Irina Vochita, fara sa ne vorbim. Ia uitati ce frumos arata si limonada ei aici
Si pentru ca se apropie ziua mea, si pentru ca suntem amandoua varsatoare, redau mai jos cateva cuvinte mai "altfel" despre zodia mea (desi ma regasesc pe deplin in ele!).  Recomand a se citi cu o buna doza de umor!

Vărsător

Planeta dominantă: Uranus, planeta convulsiilor şi ciudăţeniilor.
Animalul sacru: ornitorincul
Personalitate: Vărsătorii sunt cele mai ciudate fiinţe de pe Terra, ceea ce explică frecvenţa mărită cu care sunt răpiţi de marţieni ... Nu se ştie totuşi dacă aceştia îi selectează doar pentru a le studia anomaliile sau fiindcă îi consideră o specie înrudită. Oricum, este ceva în neregulă cu ei, deoarece au idei stranii, reacţii imprevizibile şi fac totul pe dos faţă de restul omenirii. Se spune că sunt deschişi la nou, le place să experimenteze şi au o fire independentă. Asta înseamnă că dau banii pe prostii de care n-a mai auzit nimeni, adera la cele mai fistichii diete sau curente religioase şi îi doare în cot de părerea celorlalţi. În plus, sunt deosebit de agitaţi, ceea ce nu este bine, căci excesul de energie le permite să-şi pună în practică proiectele utopice şi iniţiativele anarhiste. Prietenii îi suportă maximum două ore, iar rudele lor migrează în alte cartiere. Cât despre dragoste, Vărsătorilor nu le este prea clar ce înseamnă.
Meseria potrivită: futurolog, revoluţionar, guru, vânzător de gogoşi.
Pizza magică: Napoletana.
Medicamentul norocos: sedativele.

PS1: de sunteti curiosi, revin cu o postare separata cu toate zodiile! Articolul este un deliciu! :)))
PS2: V-am pupat
PS3: Fuga la magazin dupa polen crud!

4 comentarii:

  1. Servus Corinutza draga.
    Ajung si eu in curand acasa (Brasov) si as vrea sa fac o cura cu polen pt un boost de vitamine
    Intr-adevar arata superrrr bauturica asta.
    Am si eu o intrebare te rog:
    De unde cumperi polenul crud?
    Mersi frumos.
    Te pupic.
    Carmen ( sotia lu Costi Mardare :) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu floricica draga ce ma bucur ca mi-ai scris!! Pai ii musai sa imi dai de stire cand ajungi sa iesim la o limonada ceva si sa mai povestim! Polenul crud il cumpar de la Paradisul Verde ( in spate la Aro Palace).
      Sa imi lasi un email ceva cu nr tau de telefon sa ne auzim!
      Te pupicesc!

      Ștergere
  2. Dragutza mersi frumos :))
    Iti las pe Facebook un mesaj cu numarul de telefon inainte sa apar acasa
    Te pup
    P.S. Bomboanele de mac arata deliciossssss

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, eu sunt curioasa :).Cum e cu balantele?
    Si as mai avea o intrebare:unde gasesc polen crud?Eu am cumparat din piata, de la cei care vand si miere, dar nu stiu daca e crud :(.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...