vineri, 5 noiembrie 2021

Regasire

 E bine sa fii acasa. E bine sa te simti acasa. 

Pentru o vreme m-am ratacit, m-am abandonat. Dar am invatat ca toate vin, in viata, sa te faca o persoana mai buna, mai puternica. Am invatat sa nu renunt niciodata la mine. Sa nu pun pe nimeni mai presus de mine. Sa am curaj si credinta ca in final, lucrurile se vor aseza spre binele meu. Ca sunt mai puternica decat cred.

Acum sunt libera. Respir. Traiesc. Ma bucur.

Stilul meu de viata a devenit toxic in ultimii ani. Atat fizic cat si mental. Nu vreau sa detaliez aici ce am trait. Dar scriu atat: am gresit. Apoi am pus punct si am luat-o de la capat.

Am redevenit raw vegan. 

Cand (incepi sa) mananci carne, te acapareaza. Este incredibil ce putere are asupra ta si cat de vicioasa devine. Vrei sa mananci din ce in ce mai multa, mai amestecata, mai prelucrata. Nu te mai intereseaza altceva. Salata? Da.. de carne daca se poate. In cel mai bun caz mai faci niste catofi praiti langa pentru ca, ghici ce, gustul se perturba, se perverteste. Nu mai poftesti nimic sanatos. Vrei confort food, vrei mancare sa iti satisfaci depresiile, frustrarile si parazitii ce incep sa colcaie in tine. Daca nu ai grija, devi un zombie robotizat, care nu mai simte nimic. Been there, done that.

Am ales sa plec din acel mediu toxic pentru mine. Si am renascut. M-am REGASIT. Eu, Corina cea fericita, vesela, luminoasa, optimista, care vrea sa schimbe lumea in bine. Voi incepe sa impart cu voi micile mele bucurii, de zi cu zi. Vreau sa devin molipsitoare prin fericire, bucurie, iubire si recunostiinta.

Bine v-am REGASIT si pe voi, dragilor!

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...