marți, 15 martie 2011

Papardelle veselle :))


Am vrut initial sa fac paste in 3 culori cu pesto de masline. Dar apoi m-am sucit. A iesit ceva ad-hoc. Papardelle shape. Am taiat, am amestecat, am combinat.. si evident.. am mancat! Si va spun si voua!

Ingrediente:
1 dovlecel
1 morcov
1 ardei rosu capia
3 felii de castravete
1 lingura seminte de dovleac
3 masline kalamata ( sau cate doriti)
2 linguri generoase de germeni de ridichi.
ulei de masline
sare

Preparare:
Am taiat cu mandolina dovlecelul si morcovul, apoi am curatat ardeiul capia si l-am taiat in fasii subtirele de-a lungul sau. Apoi am aranjat totul asa cum vedeti, am adaugat ulei si sare si am mancat in ordine aleatorie.

Tanaaaammm! Enjoy! And SMILE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...