marți, 29 martie 2011

Tabouleh

Am luat de la tarani doua legaturi mari si frumoase de patrunjel. Si am impartit "prada" cu cei 4 devoratori raw din dotare. Le-am dat lor o legatura si una mi-a ramas mie. Am pus gand sa fac un tabouleh.
Prima mea intalnire cu aceasta salata a fost intr-un mall din bucuresti. Eram lihnita de foame si am mers in sectorul de mancare. Nu ma asteptam sa gasesc nimic raw vegan si ma gandeam sa trag o fuga in carrefour sa iau niste banane. Dar, inainte de asta am trecut pe langa un fast food cu mancare orientala ( cred ca libaneza) si am citit meniul. Si am vazut aceasta salata tabouleh, ce nu continea branza, sunca, pui sau maioneza. Hooraaaayy! Mi-am luat o portie!
A fost buna, drept va zic. Putin cam mult otet pentru gustul meu ( nu folosesc niciodata otet) Dar la foamea ce o aveam nu a mai contat! De atunci mi-a ramas gandul la aceasta salata cu mult patrunjel, racoritoare si parfumata.


Bun.. Deci aveam la indemana urmatoarele ingrediente:
2 rosii medii
1 castravete cornichon
1 fir de ceapa verde
1 legatura de patrunjel
3 mini buchetele de conopida/ 2 linguri seminte de canepa
lamaie
ulei de masline
sare roz

Inainte sa ma apuc de taiat si amestecat, am dat o fuga pe blogul inei, sa vad daca mai trebuiesc alte ingrediente. Si am bifat tot ce aveam in the kitchen. Ashe!

Preparare:
Pfffuuiii.. foarte complicat! Se taie marunt patrunjelul, rosiile, ceapa, castravetele iar conopida.. eee... conopida se transforma in orez cu ajutorul robotului de bucatarie. Am folosit conopida in locul graului bulgur ce nu este raw iar ulterior am facut din nou reteta si am pus seminte de canepa. Cred ca ar merge fooarte bine si cu grau incoltit! Yummy!
Am pus apoi ulei, lamaie, sare, am gustat, am lins deshtele, am pus in farfurie, am facut 1750 de poze (glumesc) si apoi am mancat! TOT!

3 comentarii:

  1. Corina, eu folosesc seminte de canepa in loc de grau :) Folosesc si conopida, dar nu am mereu la indemana, in schimb semintele sunt la locul lor in frigider :) Sa pui si boabe de rodie, schimba gustul, e (si mai) delicios! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasta salata este geniala, eu o mananc cu hummus.

    RăspundețiȘtergere
  3. daca adaugam si un pic de menta verde, proaspata, rezulta o explozie de prospetime..minunata! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...