luni, 28 martie 2011

Voda'n Loboda!




Ce sa fie, ce sa fie? Sa fie Cola? Nuuuuuu
Sa fie cafea? Nuuuu
Dar ce sa fie?
Este... loboda voda!

Cand eram mititica, eram mereu fascinata de mancarea ce ne-o facea cu multa dragoste mama. Chiar de nu era mereu pe placul nostru, era buna si era facuta cu drag. Tin minte insa ca o data am fost la un unchi de-al nostru si ne-a pus la masa. Avea ciorba de loboda. Fratele meu s-a uitat la ciorba si a intrebat-o pe mama: "mami.. de ce e ciorba asta mov?" A ras mama si unchiu si i-a zis ca e o ciorba speciala. Erau si cartofii roz, si taieteii mov... Cam girlie pentru gustul lui :)))
Sambata am fost in piata si am gasit la tarani loboda! Am luat doua legaturi micute si am si salivat cu gandul la zmuti ce o sa il fac!

Ingrediente:
Am folosit 1 legatura micuta de loboda cu 1 banana.
Preparare:
Pentru ca inca nu posed un storcator de verdeturi ( dar va veni vremea lui in curand) am pus legaturile in blender cu 250 ml apa. Apoi am pulsat de cateva ori pana cand frunzele s-au facut ferfelita si au transferat nutrientii in apa plata. Apoi am strecurat sucul de pulpa ( eu am folosit o sita , dar puteti folosi cu succes si tifon )
Am impartit sucul de leurda in 2 parti egale. O parte am pus-o inapoi in blender, am pus 1 banana si am mixat. Am consumat zmuti imediat.
Ma asteptam sa iasa mov la culoare.. dar nu a iesit asa. Dar a fost mov la gust :))


A doua parte de suc de loboda am facut-o un super zmuti energizant ce l-am luat la sala. Am pus asa:
125 ml suc de loboda
1 banana
1 lingurita de maca
2 lingurite de cacao
1 lingura de miere
250 ml apa plata
Preparare:
Toate in blender. Se toarna intr-o sticluta si se ia la sala.

Ma asteptam sa simt gustul de verdeata insa nu a fost deloc asa. Bautura a fost cremoasa de la banana si a avut gust de ciocolata.. Si cand fac sport, imi place sa beau dulce. Uneori chiar foarte dulce! Beutura a prins tare bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...