marți, 20 noiembrie 2012

Chocolad Creme

La restaurant. Cautand prin frigider ceva ( nu mai stiu ce anume) , am dat de 2 bucati avocado putin prea coapte, ce nu mai puteau fi servite sub forma de guacamole. Asa ca am zis sa fac un experiment cu el si sa vad ce o iesi. Am facut o crema de ciocolata, am pus-o in cupe si am dus-o la degustat. Toata lumea a fost mai mult decat incantata! Curioasa, am luat si eu o lingurita sa gust: era minunata, si pentru prima data, gustul de avocado nu se mai simtea. Yummy! Si cum nu pot sa tin lucrurile bune numai pentru mine, va impartasesc cu drag reteta.
Nu uitati de cel mai important ingredient: dragoste! Adaugati cat mai multa!

Ingrediente ( 4 portii):

300 ml lapte migdale ( vezi reteta mai jos)
220 gr avocado
100 gr curmale
30 gr sirop artar
1 praf pudra vanilie
5 gr lucuma
2 linguri cacao pudra
1 lingurita pudra roscove

 Preparare:
Am pus in robotel laptele de migdale si curmalele taiate cat mai marunt. Am dat la viteza maxima pana cand curmalele s-au incorporat si dizolvat complet in laptele de migdale. Am adaugat apoi toate celelalte ingrediente inafara de avocado si am mixat foarte bine. Cand totul arata perfect si omogen, am pus avocado si am mai mixat pana cand printr-o magie, lichidul s-a transformat intr-o crema matasoasa si satinata.
Am turnat in cupe si am ornat. Puteti face o crema frisca din caju, o turnati deasupra si iese o magie!
Dragoste? Am pus la fiecare pas cate un brat intreg de imbratisari, sarutari si mangaieri, ganduri vesele si jucause!

Pt cei ce nu stiu cum sa prepare laptele de migdale:
1. Punem 50 gr migdale la hidratat peste noapte
2. Le strecuram si le punem in blender cu  300 - 350 ml apa curata
3. Le mixam si le dizolvam in apa
4. Strecuram bautura printr-un tifon si obtinem lapte de migdale
5. Pulpa o putem folosi la biscuiti, blat sau putem face branzica din migdale.

Enjoy!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...