joi, 8 noiembrie 2012

Apple Pie Pudding



Adica budinca de placinta de mere. Nu stiu unde sa il pun.. la mic dejun, la desert.. Eu zic ca merge foarte bine la ambele categorii. Este extrem de simplu de preparat si aveti nevoie doar de cateva ingrediente. Bineinteles ca puteti adauga si altele, dupa pofta inimii, dar in reteta de fata, m-am rezumat la cateva ingrediente ce se gasesc usor prin casuta noastra. Aparatura: e suficient si un blender vertical sau o razatoare si o furculita. Nu aveti asadar nici o scuza! Din cantitatile de mai jos rezulta doua portii normale,  sau o portie pentru o persoana foarte flamanda! :P

Ingrediente:
2 mere,
1 banana bine coapta,
4 linguri fulgi de ovaz,
1 jumatate lingurita scortisoara,
1 sfert de lingurita de polen,
1 lingurita suc de lamaie,

Preparare:
Se introduc in blender merele curatate sau nu de coaja, se mixeaza usor, apoi se adauga banana, fulgii de ovaz si scortisoara, sucul de lamaie. Se amesteca in blender pana cand sunt toate bine incorporate. Se pune din amestec in castronele mici, se presara cativa fulgi de ovaz deasupra si polenul. Se decoreaza cu felii de mar de la bunica, si se serveste celor mici si celor mari imediat.

Este ca un piure ce il dati la bebelusi, dar va asigur ca este un desert foarte satios si aromat, bun de servit la micul dejun sau chiar si in timpul zilei!


Desi nu am mai scris de mult timp pe blog, sa stiti ca imi lipseste acest lucru.
 Este solicitant sa te imparti in multe directii, dar satisfactiile sunt minunate! Eu sunt bine, sanatoasa, si imi e dor sa povestesc cu voi. In curand sper sa am mai mult timp si sa pot face acest lucru!
  Va imbratisez cu drag si caldura!

2 comentarii:

  1. Eu te cred fiindca am mancat asa ceva,pregatesc asa ceva,si e incredibil de bun:D Nu lipseste nici un strop de zahar sau ciocolata:D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...