joi, 8 noiembrie 2012

Impresii seminar 2 nov



Precum stiti, dragii mei, acum o saptamana am tinut primul seminar de nutritie la restaurantul Simplicity. Am avut ceva emotii legate de persoanele ce vor veni, despre cum vor primi informatiile ce am planificat sa le oferim... Un picut de stres, nebunie, pregatiri... Dar in final, totul a fost minunat!
  Vreau sa va scriu cateva impresii despre acest eveniment.
Am decis sa discutam despre detoxifiere, vitaminizare, despre cateva superalimente bune de avut in casa si de consumat acum, in prag de iarna si cateva cuvinte despre dulciurile raw si dietele de slabire. Mai apoi am facut o demonstratie culinara, pentru a arata oamenilor ca hrana vie se prepara usor, si nu ai nevoie de mult timp sau aparatura sofisticata pentru a a te hrani sanatos.
La deschiderea seminarului a luat cuvantul doamna nutritionista, Mirela Vlad, care a vorbit despre importanta detoxifierii, cum este bine sa o facem, mentionand pe langa modalitatile cele mai usoare de eliminare a toxinelor, proprietatile minunate ale plantei Aloe Vera. Apoi am discutat despre apa, vitaminizare si cateva alimente ce le gasim in piata si ne ajuta sa combatem starile de gripa si raceli ce vin in intampinarea iernii.
Nu am putut sa ma abtin sa nu pomenesc de spirulina, goji, usturoi.. Despre faptul ca boala este un proces firesc si o consecinta a unui stil de viata nesanatos, bazat pe o alimentatie gresita, lipsa de miscare si alti cativa factori ce ne inconjoara zi de zi. Am dat exemple de alimente ieftine, bogate in fibre, superalimente ce ne ofera un buchet imens de nutrienti, minerale si enzime. Am sfatuit mamici, bunici si persoane tinere, toate dornice de informatii din domeniul hranei vii.
  Am discutat despre dulciurile raw vegane, despre faptul ca este bine sa avem un echilibru in toate. Deserturile raw vegane ne aduc multe beneficii si ne ofera o senzatie de satietate imediata. Si sunt si foarte cremoase si gustoase.
  Participantii au fost interesati, amabili, curiosi si impreuna am purtat un dialog bogat cu schimb de informatii de ambele parti ( am aflat ca daca se consuma tarhon - proaspat sau conservat - dupa ce se mananca usturoi, nu vom mai avea nici o problema cu mirosul neplacut ce uneori iese prin piele)
  Personal, m-am simtit minunat si am vorbit cu inflacarare despre experienta mea de viata si modificarile ce le-a adus mancarea cruda vegetala in viata mea. Cum am descoperit acest stil de viata, cum am slabit, cum am combatut efectele neplacute ale detoxifierii.. Am stralucit si am oferit toate informatiile ce mi-au fost solicitate!
   Si uite asa au trecut doua ore, de parca au fost 20 de minute!
M-am apucat repejor de demonstratia culinara, unde am preparat o salata de brocoli cu sos de caju si la desert o prajitura din morcov cu gust si miros de biscuite peste care am asternut un strat generos si ultracremos de ciocolata. Am denumit-o prajitura "amandina biscuit" Clar nu are nimic in comun cu prajitura "amandina" dar asa mi-a venit pe moment mirosind si vazand cremosenia ciocolatei deasupra.

    Concluzie: oamenii au fost incantati si multumiti. Eu? Am fost extaziata! 
Asadar.. mai facem!  Cand? In 29 noiembrie! 
Mai multe detalii in curand!

Si cateva poze:



5 comentarii:

  1. Congrats! Cand faci ceva cu pasiune si dedicare e imposibil sa nu apara si rezultate si satisfactii.

    Vad ca folosesti Thermomix-ul si in ultimul timp ma framanta o dilema. Intentionam sa-mi cumpar un Vitaminix pentru preparatele raw, insa am vazut recent un Thermomix la treaba si am inceput sa am dubii asupra Vitaminixului.

    Stiu ca Thermomixul nu este la fel de ''potent'' precum Vitaminixul la blenduit. Se simte diferenta?

    Banuiesc ca tu ai experienta cu amandoua, pe care dintre cele 2 mi le'ai recomanda pt achizitie. Scoatem din discutie pretul, caci ma intereseaza doar performantele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! Te sfatuiesc sincer sa iti cumperi thermomix. Are o gramada de functii in plus fata de vitamix. Eu nu am lucrat deloc cu vitamixul, dar folosim la restaurant intruna thermomixul si sunt foarte incantata de performantele sale. Te scuteste de achizitionarea mai multor produse si este foarte eficient. Este foarte puternic si la blenduit face crema la fel ca un vitamix. Asadar, go for it.

      Ștergere
  2. ERAM SIGUR CA O SA-TI IASA! asa esti tu... minunata si esti si mai speciala din clipa in care te-ai decis sa schimbi in bine vietile semenilor tai!
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Ma bucur din suflet pentru tine! Cu drag,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...