duminică, 21 aprilie 2013

Pamanteni

Pentru cei ce se bat cu pumnii in piept ca am fost creati sa fim omnivori, ca nu putem trai fara carne, ca animalele sunt lasate pe pamant ca noi sa le mancam si sa ne folosim de ele sau sa ne distram pe seama lor, ca suntem rasa superioara si asta ne da orice drept asupra celorlalte... Pentru ei dedic acest documentar si ii invit sa il urmareasca de la inceput la sfarsit. Daca isi vor sustine punctul de vedere cu aceiasi tarie.. ii declar sariti de pe fix. Rau de tot.  Si ar fi bine sa consulte un doctor cat mai repede.. Nu de alta, dar au grija ei de astfel de pacienti nu?
       Pamanteni.. suntem cu totii! Toti avem acelasi drept de a trai pe aceasta planeta! Si omul, si porcul, si furnica, si rama, si pestele! Oameni buni, trezirea!!!!
  Recomand acest documentar si pentru cei ce sunt vegetarieni/vegani.. Un dus rece este binevenit din cand in cand! Sa fim bucurosi ca am ales drumul cel sanatos, corect, drept si uman.
      Daca prima data am ramas socata si oripilata de imaginea catelusului ars de viu ce mi-a ramas intiparita in minte zile intregi la rand, de data asta s-a intamplat acelasi lucru cu vitele din india, de la care provine pielea pentru articolelele de imbracaminte, curele, genti, incaltaminte! Desi este greu la capitolul incaltaminte, voi face imposibilul sa nu mai cumpar niciodata asa ceva!
Si daca pana ceva vreme imi parea rau ca nu am ajuns niciodata la un spectacol de circ acum stiu ca niciodata nu voi merge la asa ceva! 
Cat despre cosmetice, sa le ia naiba! Oricum sunt periculoase pentru sanatate.. Mai bine imi cumpar ridichi de le mananc si imi pun felii de castravete pe fata!
Deveniti vegani! Deveniti mai buni! Nu mai purtati/consumati/mancati suferinta animalelor! Fiti specia superioara ce demonstreaza compasiune! Folositi-va inima pentru a gandi si ratiunea pentru a alege corect, fara a face rau celorlalte specii!

4 comentarii:

  1. Subscriu ! Dar sa stii ca lupta e mare. Incerc din rasputeri sa conving si pe altii, in van insa, cine iubeste carnea e de neoprit !
    Salutari, Mihaela.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieri seara, aflandu-ma in Bucuresti, ne-am oprit in centru vechi unde se "manca shaworma". In asteptarea prietenilor care si-au comandat niste "delicii carnivore", ma uitam la "cadavrele laprotap" cum se invarteau si se rumeneau. Am simtit instantaneu cum mi se intoarce stomacul pe dos de la miros si "priveliste". Am iesit afara pentru ca am simtit ca mi se face rau fizic si psihic...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Corina,
    am reusit ieri seara sa vizionez Earthlings dupa ce l-am tot amanat cateva zile.
    inutil sa mai spun cate batiste am mototolit pana la sfarsitul filmului. si cat de rusinata si vinovata m-am simtit ca apartin speciei noastre. mi-a luat ceva sa ma linistesc dupa, si parca ceva din mine se impotrivea sa se linisteasca..
    sunt vegetariana de un an si jumatate dar recunosc ca in afara alimentatiei n-am facut mari schimbari pana acum. ei bine, de-acum eu genti, pantofi, curele din piele nu-mi mai cumpar. si am sa spun cat mai multor cunoscuti adevarul despre viata pe care o traim, cu riscul de a deveni nesuferita.
    adriana

    RăspundețiȘtergere
  4. animalele carnivore traiesc mancand pe altele si nu au mila de nimic, de aceea sunt blestemate si trebuie sa dispara de pe pamant, dar omul face si el la fel, carnea si lactatele sunt causa la cancer, boli de inima si infarturi, principalele cause de moarte, ce ignoranti pot oamenii sa fie cand vor, cat timp uciderea si producerea in masa de animale va continua, omul va continua sa fie o creatura josnica si miserabila la fel ca toate carnivorele si evident demna de acelasi sfarsit, dar nu trebuie sa fie asa, avem ratiune, mila si bunatate....

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...