marți, 15 aprilie 2014

Aprecierea voastra. Hrana mea de suflet.

Oare cum am fi noi, daca nu am cauta neincetat aprobul si aprecierea celor din jurul nostru?
Cum am fi daca am face un lucru si nu ne-ar pasa deloc de reactia celor din jur?  Total dezinhibati si nepasatori....
Cum am fi daca nu am avea acces la internet, daca am locui singuri intr-o padure salbatica, departe de civilizatie? Cu ce ne-am mai hrani sufletul si orgoliul daca nu am primi "like" la actiunile noastre? Cat de importanta este aceasta apreciere din partea celor din jurul nostru?
Este o dependenta. Cu rarisime exceptii, nu suntem facuti sa fim solitari. Nu putem trai singuri, izolati. Si, inca de cand invatam sa facem primii pasi si sa spunem primele cuvinte, cautam mereu sa fim laudati si iubiti de cei din jur. Ne defineste ca si oameni si greu am putea trai fara asta.
Eu recunosc ca ma hranesc zilnic sufleteste. Cand primesc aprecieri si cuvinte de lauda, pieptul mi se umfla si traiesc o bucurie de nedescris. O simt cum alearga precum adrenalina prin vene, in tot corpul, cum picioarele mi se inmoaie si obrajii mi se inrozesc. Abdomenul se incordeaza si strang din pumni precum un atlet ce a castigat marele trofeu! "Uite... am primit 300 de like-uri! 300 de oameni au apreciat poza mea!" Daca i-as pune pe toti intr-o incapere, m-as simti mai ceva ca un presedinte!
       Acestea este blogul meu. Coltul meu de suflet, pe care eu l-am pus pe tava. Voua. Pentru ca va iubesc ca ma iubiti si apreciez ca ma apreciati! Fara voi nu stiu ce m-as face. Cu siguranta ca viata ar merge inainte.. dar imi e atat de bine aici, cu voi toti! Judecati-ma, urmariti-ma, scrieti-mi, iubiti-ma, dispretuiti-ma... dar sa nu ma parasiti!
 Va multumesc ca existati in viata mea! Si eu intr-a voastra!

4 comentarii:

  1. Cori, Cori, te iubim si ca tine nu gasim! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina, te urmaresc constant si te felicit pentru tot ceea ce faci. Apropo de articolul cu asta ingrasa, cealalta slabeste, gandeste-te ca e cat se poate de normal ca organismul tau sa reactioneze asa, atata timp cat l-ai invatat cu o alimentatie preponderent raw. Deci nu te mai simti frustrata si vinovata. Iubeste-ti corpul, nu te supara pe el, iar daca ai inceput din nou cu 100% raw, e f ok. Relax, pentru noi esti o diva, un exemplu, fii si in ochii tai cea mai buna. Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Corina, si eu te urmaresc cu mare placere si citesc articolele tale de pe blog in mod frecvent.Imi place foarte mult felul in care povestesti. De ceva timp incerc sa adopt un regim vegetarian iar tu esti sigur o sursa de inspiratie. Keep going!

    RăspundețiȘtergere
  4. Corina, chiar daca nu las comment la fiecare postare, sunt prezenta de fiecare data ! Imi place mult blogul tau, este o sursa permanenta de inspiratie pentru mine. Cu multa dragoste, Mihaela !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...