joi, 14 aprilie 2011

Choco pancake with fruits

Intr-o seara s-a pus pe caciula sa fac clatite din ciocolata. Reteta este simplissima:
Pentru o clatita normala aveti nevoie de urmatoarele cantitati
1 banana
1 lingurita zeama de lamaie
1 lingurita cacao

Daca doriti o clatita mai mare, puneti inca jumatate din ingrediente. De vreti una imensa, dublati cantitatile. Eu am mers pe xxl :))

Asa..
Aveam prin bucatarie cateva fructe bune bune: ananas, portocale, mango, pere. Asa ca am zis ca imi fac clatite cu fructe.
Am blenduit banana cu lamaia si cacao, apoi am pus pe o foaie de copt, am dat la deshidrator si in 8 ore clatita a fost gata. Pe la ora 20 aveam pregatita clatita in fatza, sa o bag la stomacel.
Ansamblare:
Pus clatita pe farfurie, umpluta cu fructe taiate cubulete si decorata.
Pentru ca nu m-am putut abtine, am facut funny faces cu clatita si cu ochii din portocale. A fost super fun. Si dupa o portie de chicoteli de una singura in sufragerie, am mancat clatita oachesa mintenas, sa nu ma vada nimeni!
Va las cu clatita poznasa!


Un comentariu:

  1. Chiar m-ai facut sa rad cu clatitele tale poznase :)))!
    Apropo....mii de felicitari pentru blog, e plin de veselie, culoare, viata!
    Eu sunt super-incepatoare in domeniul raw, si am de gand sa imi copii toate retetele tale sa imi fac o carte de bucate :D.
    Datorita blogului tau imi dau seama cat de minunata e o viata sanatoasa, si pentru asta iti multumesc mult :*!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...