vineri, 8 aprilie 2011

Pilaf cu taitei


De cand l-am descoperit pe Russel James, salivez la retetele lui. Ingredientele sunt accesibile iar mancarea arata de milioane! Am zis ca o sa fac si eu cateva din retetele lui in curand.
Printre pozele de pe site-ul lui James, am dat de o poza cu niste paste purrplee ce mi-a placut la nebunie.
Eu am luat de acolo doar ideea de paste purple. Caci brocoli nu aveam in casa.

Am folosit urmatoarele ingrediente:
Pt paste:
1 dovlecel
1 sfecla rosie mica
1 lingura de ulei de masline


Pt orez:
- 200 grame de conopida ( ochiometric cateva buchetele)
- o jumatate de ardei capia

- vreo 10 masline kalamata fara samburi

- 2 linguri de seminte de canepa

- sare roz de himalaya

- 1 lingura de ulei de fl soarelui presat la rece


Preparare:
Taieteii:
Seara, se curata dovlecelul, se taie cu mandolina si apoi inca o data se taie fasii lungi.
Sfecla se taie marunt si se baga in blender cu 200 ml apa plata. Se blenduieste, si apoi se strecoara sucul.
Se pun intr-un castron "pastele" din dovlecel, peste care se toarna sucul de sfecla rosie, si se adauga putin ulei.
Se baga in frigider peste noapte. Aceasta etapa de marinare poate fi scurtata. Dar pentru paste cat mai rosii, le puteti lasa peste noapte.

Pilaful:
Se pun in robot toate ingredientele si se maruntesc pana capata aspect de pilaf.

Am pus doua linguri de orez in paste si am amestecat bine, apoi am pus in centrul farfuriei baieteii taietei si langa am pus orezul. Tre sa spun ca orezul a fost bestial! Taieteii au fost si ei buni. Mai mergea un sos ceva peste ei. Dar a fost bun, si am papat tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...