miercuri, 29 mai 2013

Detoxifiere - minte, corp, spirit (part 2)

 

Ziua cu numarul 3. Ce am facut? Nimic! :))) Adica am stat la soare, am stat in pat, iar la soare, apoi la masa cu ai mei ( eu apa, ei mancare). Am stat la taclale, apoi iar la soare, etc, etc. M-am simtit exagerat de zen. Adica foooaaaaarrtteee calma! Dar.... a inceput sa imi fie fomica. Probabil cerebelul meu era putin speriat. Am decis ca din ziua a patra sa consum sucuri ( adica limonada) si suc de mere. De ce am luat aceasta decizie? Pentru ca mi-am dat seama ca la Vrancea nu pot face o detoxifiere asa cum ar trebui. Inca nu sunt conditii foarte ok acolo, casa este foarte veche, toaleta in curte. Cat am stat la vrancea nu mi-am curatat colonul asa cum ar trebui ( intelegeti voi ce vreau sa spun). Mama gatea intruna si ma innebunea cu atatea mirosuri si mancaruri... Spre bucuria mamei am zis ca e de ajuns. Voi mai incerca post negru, dar acasa la mine, unde sa ma bibilesc asa cum trebuie, pe toate planurile! Sa va spun ce gust divin a avut limonada servita din a patra zi? Pf... de vis!
Am uitat sa precizez ca am pus 5 ml de argint coloidal la 500 ml apa. Pentru purificare. :)
Sa vedem asadar filmuletele si apoi cateva poze!







4 comentarii:

  1. Este geniala imaginea cu pufuletii si furnicutzele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-au convins ca pufuletii sunt ok! :))) De acum rontzai pufuleti fara mustrari de constiinta! :))

      Ștergere
  2. Pentru mine e un mare semn de intrebare cum as putea sa tin un astfel de regim ( ma refer la raw vegan, nu la detoxifiere ) stand 9 ore la serviciu, inchisa intre patru pereti ?
    Psihic sunt macinata.
    Mi-am dat seama acum doua zile cat de important este sa stai in natura ( aici nu ma refer la oras, ci undeva la tara, unde se aud doar pasarelele ).
    Eu dupa asta tanjesc, linistea sufleteasca .
    Te pup Corina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, e posibil ca dupa adoptarea dietei raw, sa nu mai suporti acei patru pereti si sa te orientezi catre altceva. Viata iti ofera posibilitati nelimitate. Cu toate astea, raw vegan inseamna salate, nuci, fructe uscate - toate bune de rontzait intre acei pereti, asta pana cand incepi sa dai mai multa importanta alimentatiei si sa incepi sa iti iei in caserola tot felul de opere culinare preparate fara foc! Si eu lucram intr-un birou mic si inghesuit cand am devenit raw vegana. Prea putin a contat asta atunci. Dorinta de a fi sanatoasa si de a redeveni ceea ce am fost candva a fost mult prea puternica. Mai apoi rezultatele au aparut imediat si am fost extrem de impulsionata sa merg mai departe. Si viata s-a schimbat total in bine de atunci, pe toate planurile posibile!
      Legat de natura, da.. sentimentul este magic. Incearca pe cat poti sa te plimbi in natura, sa privesti cerul cu nesat ( asta imi da o stare de libertate maxima) si bucura-te de lucruri marunte. Noteaza in fiecare zi macar 3 bucurii. Be happy!
      Te pup si eu cu drag!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...