miercuri, 16 februarie 2011

Ciupercuta Sandwich




Am gasit la alimentara mica din cartier ciuperci mari. Si imediat s-a aprins beculetul!
Cand am trecut la viata raw, imi era foarte greu sa mananc fara paine. Imi faceam guacamole, creme si pateuri.. dar vroiam sa le ung pe ceva. Si atunci am gasit solutia! Am folosit ciuperci mai mari pe post de paine. Sunt usor neutre la gust si sunt pufoase.. A mers bine. Si inca merge.
Revenind la alimentara, am luat 3 ciuperci mari si frumoase si m-am apucat de treaba.
Pentru ce vedeti in poza de mai sus, am folosit 2 ciuperci. Asadar:
Ingrediente:
1 palarie spalata, curatata intoarsa cu piciorul in sus :))
1 palarie taiata pe de-a lungul (sa rezulte stratul de mijloc si capacelul)
2 linguri branzica de caju ( in curand reteta)
2 linguri pate de spanac
2 linguri sos de rosii, ingrosat putin cu tarate de psyllium

Am pus palaria intoarsa si am umplut-o cu branza de caju, apoi am pus spanacul, apoi un strat de ciuperca, apoi sosul de rosii si apoi capacelul.
Am ornat cu muguri de lucerna, masline, ardei capia. A fost o delicatesa.
Mai jos, sectiune din ciuperca sandwich.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...