duminică, 20 februarie 2011

Raw French Fries


Daca va e pofta de cartofi prajiti, puneti-va pofta-n cui! :)))
Reteta de astazi ne duce cu gandul la una dintre cele mai preferate feluri de mancare de pe Terra! Ne aduce aminte de studentie, de chefurile intre prieteni, de petrecerile cu gratar cu familia, iesirile la iarba verde, etc, etc. Si uite cum asociem noi o mancare proasta cu amintiri frumoase, si ajungem sa mancam doar de dragul amintirilor!
Hoinarind pe bloguri raw, mi-a sarit in ochi o poza in care se vedea o mancare ce arata exact precum cartofii prajiti. Blogul insa este cu mancare raw, asa ca am fost f curioasa sa vad ce este acolo. Adica aici, mai exact. Angi draga, extra deliciosi "cartofii prajiti" facuti de tine!
Si am aflat ca vinovata de aspectul inselator de cartofi prajiti, este doamna gulie. Sau o fi domnul gulie?
Eu am folosit urmatoarele ingrediente - pt 1 persoana
- 1 jumatate de gulie
- fulgi de drojdie inactiva
- boia dulce de ardei
- sare Himalaya
- un strop de otet balsamic.
Ultimele 4 ingrediente ca si cantitate - se pune dupa gustul fiecaruia.

Am taiat gulia ca pe cartofi, am amestecat-o cu condimente si am lasat-o sa sada nitel. Intre timp am facut un pic de guacamole pentru care am folosit asa:
- jumatate avocado
- lamaie
- praz
- usturoi
- sare Himalaya
Ca si mai sus, la condimente, dupa gust!

Am servit "cartofii" cu guacamole!

2 comentarii:

  1. Hai ca mi-ai facut pofta.Noroc ca am si eu o gulie prin frigider.Cand ajung acasa o execut si o fac cartof.Si daca se supara o mananc :)
    CrisR

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) Nu o ierta! No.. acuma mi-ai facut pofta de gulie. Noroc si de mine ca mai am una in frigider! :)))) Dar mai sed oleaca sa imi treaca pofta, ca e tarziu. Da maine nu imi scapa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...