vineri, 4 februarie 2011

Salata Joy

What a Joy! Join me.
Hrana vie inseamna culoare, gust si savoare! Iar aceasta salata confirma acest lucru. De fapt, orice in bucataria raw este plin de culoare si gust! Natura este atat de generoasa cu noi!
Am folosit in aceasta salata urmatoarele:
- 1 salata verde
- 2 rosii

- 4 ridichi

- o bucata de praz

- muguri de lucerna

- o felie de lamaie

- sare himalaya


Am spalat salata, am scuturat-o putin si apoi cu mana, am rupt-o in bucati mai mici. Nu imi place sa folosesc cutitul sa tai salata verde. Apoi am adaugat restul, am turnat peste ulei de masline, zeama de lamaie si un pic de sare. Am lasat 10 min sa se odihneasca si am mancat-o pe toata ca o fetita cuminte ce sunt de papa tot! :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...